Quin és el teu llibre preferit?

Imagen

Comença el curs i tot és nou! Nous amics i amigues, espais, un nou institut i una biblioteca amb les portes obertes de bat a bat. Una biblioteca amb moltes ganes de conèixer els gustos dels lectors i lectores de la nostra comunitat educativa.

Quin és el vostre llibre preferit? Quin gènere literari us agrada més? Feu-nos recomanacions, propostes! Expliqueu-nos què s’amaga darrera de la vostra lectura de capçalera!

Anuncis

37 pensaments sobre “Quin és el teu llibre preferit?

  1. el meu llibre preferit es: crepuscle perque va de aventures i m’agrada molt les aventures el recomano a tothom a qui li agradi les aventures perque es molt interesant

  2. el meu llibre preferit es l’anticulb per que es de un grup de nens y nenes que tenen alguna cosa especial i fan un grup entre ells el recomano a tots el nens que no enen ningun grup d’amics

  3. Els meus llibres preferits són Els Jocs de la Fam i la Saga Crepuscle.
    Us els recomanem perquè ens els hem llegit i trobem que són molt interessants, i no només interessants, son uns d’aquells llibres que quan comences a llegir-los no pots parar fins que t’els acabes. a qui els hi agradin els llibres d’aventures i de suspense us animem a que us els llegiu!

  4. Els nostres llibres preferits són tota la col·lecció de Memòries d’Idhun, de Laura Gallego.
    M’agraden molt perquè va de màgia i de la guerra d’un altre món: Idhun.

  5. El meu llibre preferit és: “Tintin”, perquè el gos es molt bufó i les aventures son bastant distretes.
    El meu llibre preferit és: “Adolescents.cat”, perquè t’ensenya les formes d’enamorar a un/una noi/noia. Creiem que la biblioteca serà un lloc bastant
    utlilitzable durant el curs.
    Marçal Estivill Torruella.
    Arnau Gimeno Pagès.

  6. El meu llibre preferit és: El Club Dels Incompresos. Jo el recomano sobretot a persones amb la mentalitat oberta, perque hi ha una suicida, un popular, un “fricki”, una deportista i una empollona.
    Jo el recomano a aquest tipus de persones perquè volen expressar el que senten, el que són i el que volen fer entendre als altres amb una paraula, una paraulia expressiva però divertida: “INCOMPRESOS”,

Deixa un comentari

