El meu llibre preferit

llibre prefe

Il·lustració de Jazzberg blue

Comença el curs i tot és nou! Nous amics i amigues, espais, un nou institut i una biblioteca amb les portes obertes de bat a bat. Una biblioteca amb moltes ganes de conèixer els gustos dels lectors i lectores de la nostra comunitat educativa.

Quin és el vostre llibre preferit? Quin gènere literari us agrada més? Feu-nos recomanacions, propostes!

Per fer-ho només cal prémer “deixa un comentari” i explicar-nos què s’amaga darrera de la vostra lectura de capçalera!

Anuncis

24 pensaments sobre “El meu llibre preferit

  1. He llegit el llibre: Em pots guardar un secret?
    Es entretingut i mai t’esperes que podria pasa!
    Te’l recomano pasras una estona agradable.
    el podràs comprar en qualsevol llibreria, té molta fama sobretot en els colegis.

  2. He llegit un llibre i l’he trobat molt interessant. M’agradaria que, si no està a la biblioteca el compressin.
    Va del futur, concretament d’un futur on les persones ja no tenen sentiments, però…. alguns cops neixen nens amb sentiments i …..
    Si voleu saber com continua llegiu-lo, NO és molt llarg però és molt interessant. Segur que no us en penedireu.
    Títol: Lior
    Autor: Núria Prades

  3. He llegit el llibre de “A tres metres sobre el cel” de l’escriptor italià Federico Moccia.
    La sinopsi, diu així: “…es dibuixa un microcosmos de joves rebels que viuen la vida fins a l’últim alè, intentat volar “a tres metres sobre el cel”. Una gran història d’amor”
    És una mica llarg, però a mi m’ha agradat llegir-lo.

  4. El meu llibre preferit es Si decido quedarme de Gayle Forman i tracta de que un dia una familia decideix anar a la neu i mentres van amb cotxe pateixen un accident de cotxe on tots els familiar es moren menys la filla que queda en coma i tot els seu futur queda a l’hospital.

  5. Haveu llegit els comics de Ester i su mundo?
    A mi m’han agradat molt perquè em sento a vegades identificada amb lo que li passa. I són molt emocionants.
    Alumna de 1r A

  6. he llegit el llibre “el secret de la nina desapareguda” de la coleccicio de les teasisters (tots els llibres sont bons).
    es molt divertit el recomano.
    la sinopsis diu:Algú ha robat una preciosa nina a un ric col.lecionista japonès.Qui aura suigut? les tea sisters entre peripècies inesperades demostraran ser balentes?o no?

  7. A mi el llibre que m’agradat més es el de ” Brúixoles que busquen somriures perduts” de l’Albert Espinosa. És el que més m’agrada perqué és molt bonic et treu somriures i també llagrimes. És una mica llarg el llibre però és molt bonic.

  8. Jo he llegit el llibre:EL IMPOSTOR. Es un llibre que barreja intriga i misteri.Primer s’ho va llegir
    el meu germà, despres m’ho va pasar a mi perque va pensar que m’agradaria molt i ara hos el recomano a vosaltres.

  9. El llibre concurs-oposició de Mortadelo i Filemó de l’Ibañez m’ha agradat molt perquè es tracta d’un senyor que vol concursants pel seu concurs i com que tenia un historial el va agafar i va resultar que tots eren vells. Criden a Mortadelo i Filemó per a què l’ajudi i al final Mortadelo aprova les proves.

Deixa un comentari

