El meu llibre preferit

d7vgog045_5

“Els llibres grocs” Vincent Van Gogh (1887)

 

Ja ha començat el curs i el trimestre és a punt d’acabar.  Tot és nou! Nous amics i amigues, espais, un nou institut i una biblioteca amb les portes obertes de bat a bat. Una biblioteca amb moltes ganes de conèixer els gustos dels lectors i lectores de la nostra comunitat educativa.

Quin és el vostre llibre preferit? Quin gènere literari us agrada més? Feu-nos recomanacions, propostes!

Per fer-ho només cal anar a la capçalera on trobareu “deixa un comentari”, clicar-hi i explicar-nos què s’amaga darrera de la vostra lectura perferida!

Anuncis

41 pensaments sobre “El meu llibre preferit

  1. Una suerte (un poquitín) genial
    autor: Liz Pichon
    M’agrada perquè es un llibre divertit .es un nen que va ha l’nstitut com nusaltres i es molt estrayn.

  2. El meu llibre preferit és: Zona Zombi (És una col·lecció que consta de 3 llibres) L’autor és Peter Walkerl.
    M’ha agradat perquè és d’aventures i és molt divertit. Tracta d’una família que s’envà a viure a un poble, i el protagonista (que és un noi de uns 11 anys), fa un grup, amb els seus companys nous de classe, per lluitar contra el zombis.

  3. Una suerte (un poquitín) genial
    Autor: Liz Pichon
    M’agrada perquè és un llibre divertit. Tracta d’un nen que va ha l’institut com nosaltres però fa unes coses una mica estranyes. Llegiu-lo segur que us encantarà!

  4. El meu llibre preferit és “el lladre del llampec” l’autor és Rick Riordan.
    M’agrada per què va de aventuras i mostra que encara que tinguis alguna enfermetat pots superar tots els estacles.

  5. El meu llibre preferit es un dels còmics de Mortadelo i Filemón ”el tesorero”. Que el seu autor es Francisco Ibáñez.
    Me agrada molt aquest llibre per que es per tots els públics, tant grans com petits, també per que les histories que expliquen hem fan riure, me engantxen molt i per finalitzar per que els personatges son molt familiars.

  6. El meu llibre preferit és “El lladre del llampec” l’autor és Rick Riordan.
    M’agrada per què va d’aventures i mostra que encara que tinguis alguna malaltia pots superar tots els obstacles .

  7. El meu llibre preferit és `Zero a l’esquerra´, d’Andreu Martín és un llibre de literatura juvenil i és de l’editorial `La Magrana´. És el meu llibre preferit perquè et provoca intriga i és molt interesant. Tracta de dos amics que es reuneixen després de bastants anys, una vegada acabats els estudis, i un d’ells és un assassí, però l’altre no ho sap. Els dos homes, comparteixen l’amor sobre els cotxes, però tenen una vida completament diferent.

  8. EL CAPITÀ CALÇOTETS I EL RETORN TERRORÍFIC DE L´ANDRÒMINA SUCAMULLA
    Autor : Dav Pilkey
    M´agrada perquè té molta intriga, acció i humor. Són dos nens que s´enfronten contra el professor. Fa molta gràcia i a la vegada tristesa, perquè ja no podrà tornar a ser el Capità Calçotets…

  9. El meu llibre preferit és la col·lecció de Tom Gates, l’autora Liz Pichon. M’agrada perquè explica com és la vida d’un nen que te la nostra edat.
    Un dels que més m’agrada és:Festival de genialitats (més o menys).

  10. El meu llibre preferit és Geronimo Stilton al viatge al temps 3 perquè relata èpoques històriques en què viatgen a la Roma antiga l’època dels maia i al renaixement. Tenen moltes aventures i coneixen a gent molt important. Per mi va ser un dels meus llibres en que me’n vaig implica més.

  11. El Conte de Nadal és el meu llibre preferit. L’autor és Charles Dickens . M`agrada perquè és feliç però a la vegada hi ha una persona que no li agrada el Nadal .Et fa pensar i reflexionar sobre els aspectes importants de la vida.

  12. El meu llibre preferit és “Los dioses también aman” l’autor és David Calvo(Celopan).
    M’agrada perquè va d’una aventura d’una nena que es troba amb un noi bastant més gran i passa una sèrie d’històries molt interessants.

  13. El meu llibre preferit és: “No està escrit a les estrelles” l’autor de aquest llibre és John Green. També han fet una pel·lícula dirigida per Josh Boone, que aquí es va estrenar el 4 de juliol de 2014.
    I m’agrada aquest llibre perquè es tracta d’un tema molt peculiar i és el càncer, i desafortunadament aquest problema ho va patir la meva germana. A més, també et fa reflexionar sobre temes com ara el de viure la vida “a tope”, el de fer tot els teus objectiu a la teva vida i complir-los. La protagonista d’aquest llibre es diu Grace Lancaster juntament amb el seu company Augustus Waters.

  14. Jo no tinc llibre preferit a mi m’agrada la col·lecció de Gerónimo Stilton. A mi m’agrada perquè quan llegeixo els llibres penso que estic dintre i que em succeeixen les aventures.

    AUTORA: Elisabetta Dami. Aquestos llibres estan en català i castellà per al teu gust.

  15. M’agrada molt la col·lecció de Geronimo Stilton. La seva autora és Elisabetta Dami, una escriptora italiana. A mi m’agrada perquè hi ha moltes aventures i em fa riure. Aquests llibres els pots trobar en català i castellà.

    Encara em falten bastants llibres per completar la col·lecció, i m’agradaria arribar a tenir tots els llibres que hi ha.

  16. el llibre que us recomano és el de” Les Maletes d ‘Auschwitz “:
    Tracta de uns nens que per ser jueus no els tracten igual que als demés, i pateixen molt per això( no els deixen treballar, ni anar a l’escola…) i van als camps de concentració…

  17. El meu llibre preferit es el nou llibre de “Un monstre ve a veurem”
    Us ho recomano perquè he vist la pel·lícula i he llegit el llibre per veure si n’hi havia algun detall més.
    Fa una mica de pena però no us farà plorar gaire(a mi em va fer plorar una mica),però en general està
    bastan bé

  18. el meu llibre preferit es el llibre de “El diario de Nikki 2”
    us ho recomano perquè a mi m’ha agradat molt perquè explica una mica la seva vida i et fa pensar les coses que fas tu dia a dia.
    fa riure bastant

  19. el meu llibre preferit es el llibre de “El diario de Nikki 1”
    us ho recomano perquè a mi m’ha agradat molt i també perquè es molt interesant i et fa pensar bastant i es com si expliques la vida real de una persona.

  20. el llibre que jo recomano es el de: BÀSQUET SCRABLE I TU…
    Es un llibre interessant, per la meva opinió, perque mentres llegeixo em sento d’una part identificada, i a mi personalment m’agrada que les histories que em llegeixo em recordin moments pasats, o reflexionar sobre moments que em pasaran…

  21. El meu llibre preferit es diu ‘Death note’,m’agrada molt perque es un manga(un tipus de comic que es va crear al Japo) I com els mangas son els meus tipus de llibres preferits.el recomano,si vols el llegeixes i si no dons no passa res =) ;D

  22. El meu llibre preferit es “Cuando los gatos se sienten tan solos”. Està en castellà,pero es molt bonic i et transmet com es senteix el personatje.ho recomano

  23. DETECTIU CONAN: L’ORIGEN DE CONAN EDOGAWA.
    Autor: Gosho Aoyama.
    M’agrada per que m’interessa molt les series de detectius: com ho resolen, el mètode del crim, qui es l’assassí, com troben les pistes… Aquest llibre parla d’un adolescent que es diu Shinichi Kudo que va a secundària i resol els crims ell sol, però un dia quan anava amb una amiga seva la Ran Mouri al parc d’atraccions va seducir un assassinat, però van descubrir qui ho va fer. Quan sortien el Shinichi va veure un home vestit de negre i el va seguir, cuan va veure que agafaven un maletí amb diners l’altre home de negre li va donar un fort cop al cap, li van fer pendre un verí que en teoria li havia de fer morir però no li va encongir i aquí va néixer en Conan Edogawa que es en Shinichi kudo. El llibre hi han com tres o cuatre capítols.

Deixa un comentari

